میز و صندلی

ساخت وبلاگ

در خرید میز ناهارخوری مهم‌ترین چالشی که با آن رو به رو می‌شوید، اندازه و ابعاد میز ناهارخوری است. قبل از خرید میز های ناهارخوری باید متراژ خانه خود و اندازه فضایی که میز و صندلی ها در آن قرار می‌گیرند را بررسی نمایید. ابتدا باید تصمیم بگیرید که میز ناهارخوری چند نفره مدنظر شما است. میز نهارخوری بر اساس تعداد نفرات به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند.

سوالاتی که در هنگام خرید پیش می‌آید این است که افرادی که مستاجر هستند و ممکن است که خانه خود را تعویض نمایند باید میز غذاخوری چند نفره تهیه نمایند؟ و یا برای یک خانواده چهار نفره چه نوع میزی با چه ابعادی مناسب است؟ این سوالات و سایر مسائل مرتبط با این موضوع باعث می‌شود تا خرید میز نهارخوری تبدیل به چالشی مشکل شود. بسیاری از افراد نکات مهم در انتخاب میز غذاخوری را نمی‌دانند و این موضوع باعث می‌شود تا نتوانند محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند. در ادامه مقاله انواع میز ناهارخوری چند نفره را بررسی خواهیم نمود تا بتوایند انتخاب مناسبی داشته باشید.

میز ناهارخوری خانه‌های با متراژ کوچک

در خانه های با متراژ کوچکتر که فضای زیادی برای چیدمان وسایل وجود ندارد، میز ناهارخوری چند نفره معمولا در آشپزخانه و یا گوشه پذیرایی قرار می‌گیرد. در این نوع خانه ها باید توجه ویژه‌ای به ابعاد میز و اندازه فضایی که میز در آنجا قرار می‌گیرد داشت. انتخاب میز نهارخوری مناسب برای خانه های با فضای کوچکتر علاوه بر زیبایی و شیک بودن، فضای خانه را کمی بزرگتر نشان می‌دهد. در عوض با انتخاب و خرید میز غذاخوری با اندازه نامناسب علاوه بر اِشغال فضای خانه، ناهمانگی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد می‌شود.

 

 

اندازه مناسب میز ناهارخوری 

بررای این نوع خانه ها بهترین گزینه استفاده از میز های نهارخوری دو نفره و میز‌های نهارخوری چهار نفره خواهد بود. این نوع میزها ابعاد بسیار بزرگی ندارند و فضای کمی اشغال می‌نمایند. همچنین می‌توانید از صندلی های کانتر نیز استفاده نمایید تا فضای بیشتری داشته باشید. پس برای خرید میز ناهارخوری چند نفره نکات بالا را در نظر بگیرید.

میز مناسب برای خانه های با متراژ متوسط

برای خانه های با متراژ متوسط باید خرید میز ناهارخوری چند نفره با دقت بیشتری صورت گیرد. چرا که میز مورد نظر نباید خیلی ابعاد کوچکی داشته باشد و یا خیلی بزرگ به نظر بیاید. میز های کوچک فضای خانه را ناقص نشان می‌دهند. میز غذاخوری بزرگ نیز فضای زیادی را از شما می‌گیرد و امکان قرار دادن سایر وسایل وجود ندارد. برای تعداد افراد خانواده 4 نفره و یا بیشتر میز غذاخوری شش نفره و هشت نفره مناسب خواهد بود. این نوع میز ناهارخوری چند نفره زیبایی و جلوه بهتری به خانه می‌دهد.

میز ناهارخوری خانه های با متراژ بزرگ

در انتخاب میز ناهارخوری چند نفره برای خانه های با متراژهای بسیار بزرگ، دست شما بازتر خواهد بود. البته باید دقت نمایید که برای این نوع خانه‌ها علاوه بر اندازه مناسب میز نهارخوری باید به طرح و زیبایی آن نیز توجه نمود. میز غذاخوری مناسب برای خانواده های 6 تا 8 نفره،‌ میز های غذاخوری 8 یا 12 نفره بسیار مناسب هستند. قرار دادن میز ناهارخوری چند نفره مناسب برای خانه های بزرگ، زیبایی و شکوه فضای داخلی را به خوبی نشان خواهد داد. در انتخاب میز غذاخوری دقت نمایید که میزهای با اندازه خیلی کوچک را خریداری نکنید.

جمع بندی

در انتخاب و خرید میز ناهارخوری چند نفره باید دقت بیشتری نمود. چرا که در صورت انتخاب میز با ابعاد نامناسب، فضای خانه به صورت ناقص می‌ماند و یا فضای زیادی را اشغال می‌نماید. توجه به نکات بالا موجب می‌شود تا خریدی مطمئن و آسوده داشته باشید. برای مشاهده لیست قیمت انواع میز غذا خوری و خرید میز ناهارخوری چند نفره به فروشگاه اینترنتی چیرشاپ مراجعه نمایید.

 

میز و صندلی...
ما را در سایت میز و صندلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : chairseo chairseo بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 13:25

بهامروزه در طراحی دکوراسیون خانه ها توجه به کوچکترین نکات نیز تاثیر زیادی در بهتر دیده شدن فضای خانه می‌گذارد. قسمت پذیرایی از مهم‌ترین بخش های هر خانه است که توجه زیادی به دکوراسیون و چیدمان این قسمت از خانه می‌شود. وسایلی مثل مبلمان و انواع میزها در دکوراسیون خانه تاثیر به خصوص خودشان را دارند، اما یکی دیگر از وسایلی که بسیار تاثیرگذار در زیبایی خانه است، انواع میز عسلی و میز جلومبلی است. در حال حاضر خرید میز عسلی برای خانه ها تاثیر بسزایی در طراحی و زیبایی دکوراسیون داخلی گذاشته است. کاربرد میز عسلی در فضای نشیمن و اتاق پذیرایی است. خرید میز عسلی به عنوان مکمل مبلمان صورت می‌گیرد. برای خرید و انتخاب میز جلومبلی برای موارد و کاربردهای دیگری نیز صورت می گیرد. در خرید میزهای عسلی نیز نکات فراوانی وجود دارد که عدم توجه به آن می‌تواند منجر به انتخاب محصولی بدون استفاده گردد.

انواع مدل میز عسلی

در خرید میز عسلی توجه فرمایید که مدلها و طرح های بسیاری از این محصولات موجود هستند که باید با توجه به نیاز و سلیقه خود، محصول مناسب را انتخاب نمایید.

میز جلو مبلی کلاسیک

یکی از مدلهای میزهای عسلی، میز عسلی با طرح های کلاسیک است که از متنوع ترین نوع آن می‌باشد. از دیگر طراحی های این میز، میز جلو مبلی مدرن است. میز عسلی مدرن، فضای دکوراسیون داخلی را زیبا‌تر و شیک‌تر نشان می‌دهد.

میز جلو مبلی مدرن

به طور کلی میز های عسلی مدرن در شکل های متنوعی طراحی می شوند. این نوع میز ها در حالت های گرد، بیضی و مستطیل شکل موجود هستند. در حال حاضر این مدل ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

در خرید میز عسلی به صورت مدرن یا کلاسیک باید به سبک دکوراسیون خانه توجه نمود و بر اساس طرح های مختلف مبلمان از میز عسلی مناسب استفاده کرد تا هماهنگی لازم بین اجزا ایجاد شود. به طور مثال در دکوراسیون هایی که دارای سبک مدرن هستند از مدل میز جلو مبلی جدید و خاصی استفاده می شود.

متریال میز جلو مبلی

خرید میز عسلی در مدل های شیشه‌ای زیبایی و جذابیت بسیاری دارند. طراحی این نوع میز های عسلی به گونه‌ای است که می‌توان در سبک دکوراسیون های بسیاری از آن استفاده نمود.

میز عسلی فلزی

میز عسلی فلزی از دیگر متریال ها است که در موارد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. محبوبیت میز عسلی فلزی در بین خریداران زیاد است و از قیمت مناسبی برخوردار است. در دکوراسیون های مدرن بیشتر از این نوع میز عسلی استفاده می‌گردد. خرید میز عسلی فلزی علاوه بر قیمت مناسب، جلوه‌ای ویژه و فوق العاده به دکوراسیون می‌دهد.

خرید میز عسلی ـ میز عسلی چوبی

میز عسلی های چوبی نیز وجود دارند که از چوب های مختلف مثل چوب گردو، چوب درخت کاج و چوب گردو  در ساخت و تولید میز عسلی به کار برده می‌شود. خرید میز عسلی چوبی فضایی دلنشین در کنار دیگر اجزای خانه ایجاد می‌نماید.

میز هایی که از چوب درخت کاج ساخته می‌شوند استحکام بالایی دارند و برای مدت زمان بیشتری دوام و ماندگاری خود را حفظ می‌کنند. کیفیت و زیبایی میز های عسلی چوبی به نوع چوبی که در ساخت آن بکار رفته است بستگی دارد پس در هنگام خرید میز عسلی چوبی به این نکته توجه فرمایید.

قیمت میز جلو مبلی

در تعیین قیمت میز عسلی نیز همانند دیگر محصولات و وسایل عوامل تاثیرگذار زیادی وجود دارند. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین قیمت میز عسلی جنس و متریال میز است. وزن میز از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت محصول است که باید در هنگام خرید میز عسلی به آن توجه نمایید. به کارگیری از متریال های بیشتر در ساخت میز عسلی قیمت آن را افزایش می‌دهد. برای مشاهده لیست قیمت انواع میز عسلی در طرح های مختلف و همچنین خرید اینترنتی میز عسلی به فروشگاه چیرشاپ مراجعه نمایید.

 

میز و صندلی...
ما را در سایت میز و صندلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : chairseo chairseo بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 12:37

در هر خانه‌ای یکی از مهم‌ترین ارکان و قسمت خانه ها، آشپزخانه است و خانم‌ها بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می‌گذارنند و پس از انجام کارها نیاز به استراحت دارند. پس خرید صندلی آشپزخانه مناسب بسیار ضروری است. علاوه بر این موضوع در اغلب سبک های دکوراسیون امروزی از صندلی اشپزخانه استفاده می‌شود تا نما و ظاهر بهتری به آشپزخانه بدهد. انواع صندلی آشپزخانه در مدل ها و اندازه های مختلف موجود هستند که هر کدام کاربری ویژه‌ای دارند اما مهم‌ترین کاربرد صندلی ها ایجاد حس آرامش در هنگام نشستن است، صندلی آشپزخانه باید به گونه‌ای باشد که در هنگام غذاخوردن حس آرامش و راحتی داشته باشید.

در حال حاضر خرید صندلی آشپزخانه می‌تواند کمی مشکل باشد چرا که روز به روز تنوع صندلی ها در بازار افزایش می‌یابد و انتخاب یک صندلی باکیفیت و مناسب با سبک دکوراسیون باید به دقت صورت گیرد. در ادامه مطلب با نکات و ویژگی های یک صندلی آشپزخانه مناسب آشنا خواهیم شد.

انواع صندلی آشپزخانه

قبل از خرید صندلی آشپزخانه باید مشخص نماییم که جنس صندلی از چه نوعی باشد. صندلی های آشپزخانه در مدل های چوبی و یا فلزی موجود هستند که انتخاب از بین این صندلی ها بستگی به نوع دکوراسیون خانه شما دارد.

صندلی آشپزخانه چوبی

افرادی که از سبک های دکوراسیون کلاسیک استفاده می‌نمایند،‌ خرید صندلی آشپزخانه چوبی گزینه مناسبی برای آنها خواهد بود. صندلی های چوبی زیبایی بسیازی دارند که در ترکیب با سایر وسایل نمایی زیبا ایجاد می‌نمایند. طرح های مختلفی از صندلی آشپزخانه چوبی موجود هستند که بنابر سلیقه خود می‌توانید صندلی مناسب را انتخاب نمایید.

صندلی آشپزخانه فلزی

صندلی آشپزخانه فلزی مناسب برای سبک دکوراسیون های مدرن است که استفاده از این نوع صندلی ها زیبایی آن را دوچندان می‌سازد. خرید صندلی آشپزخانه از نوع فلزی جک دار بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی این نوع صندلی را خریداری می‌نمایند.

مشخصات و نکات مهم 

ارتفاع صندلی

از مهم ترین نکاتی که در خرید صندلی آشپزخانه باید به آن توجه داشته باشید، ارتفاع مناسب صندلی است. ارتفاع صندلی عامل مهم در راحتی یک صندلی آشپزخانه است. ارتفاع مناسب با توجه به ارتفاع میز یا اپن تعیین می‌شود.

نشیمن صندلی

اگر به دنبال خرید صندلی آشپزخانه با راحتی بیشتر می‌گردید،‌ صندلی های با قسمت نشیمن راحت تر را انتخاب نمایید. حتما دقت نمایید که قسمت نشمین صندلی از مواد و پارچه باکیفیت ساخته شده باشد تا احساس ناخوشایندی در هنگام نشستن نداشته باشید.

پشتی صندلی

برخی از صندلی های آشپزخانه به صورت بدون پشتی و برخی دیگر دارای پشتی های بلند و کوتاه هستند. نکته مهم این است که در هنگام نشستن کمر در حالت درستی قرار گیرد تا فشار زیادی به آن وارد نشود. پس در خرید صندلی آشپزخانه به این نکته توجه نمایید.

صندلی چهارپایه و دوپایه

امروزه تولید صندلی آشپزخانه به صورت چهارپایه و دوپایه است که بر حسب نیاز می‌توانید صندلی مناسب خود را خریداری نمایید. هر دوی این صندلی ها ظاهر مناسب و شیکی دارند. در خصوص صندلی چهارپایه باید گفت که تعادل بهتری نسبت به مدل دوپایه دارد. خرید صندلی آشپزخانه چهارپایه بیشتر صورت می‌گیرد چون با اکثر سبک های دکوراسیون هماهنگ می‌شود.

خرید اینترنتی صندلی آشپزخانه

پس متوجه شدیم که صندلی های آشپزخانه از وسایل ضروری در سبک های دکوراسیون امروزی هستند و تاثیر بسزایی در زیبایی فضای خانه دارد. همچنین انواع صندلی آشپزخانه را با هم بررسی کردیم تا بتوانید مدل و طرح مناسب خود را انتخاب نمایید. برای خرید صندلی آشپزخانه می‌توانید به فروشگاه اینترنتی چیرشاپ مراجعه نمایید و با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت ها مواجه شوید.

 

میز و صندلی...
ما را در سایت میز و صندلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : chairseo chairseo بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 13:59